VYGOTSKY: Jurnal Pendidikan Matematika dan Matematika

 

Journal titleVYGOTSKY: Jurnal Pendidikan Matematika dan Matematika
InitialsVJ
GradeON Going
FrequencyTwo issues per year (February and August)
DOIprefix 10.30736 by  
Print ISSN2656-2286
Online ISSN2656-5846
Editor-in-chiefNovitasari, M.Pd (+6285648442919)
Man. EditorRahma Febriyanti, M.Pd (+6281946781971)
PublisherDepartment of Mathematics EducationLamongan Islamic University
Cite AnalysisGoogle Scholar
IndexingDimensions |Google Scholar | Garuda |

 

Vygotsky Journal is a peer review journal in mathematics and education fields. The purpose of this journal are to reveal facts, problems and problem solving in mathematics and mathematics education. The subject matter of the journal includes the following and related issues:

  1. Pure Mathematics Research 
  2. Applied Mathematics 
  3. Class Room Action Research
  4. Mathematics Education Research (Quantitative, Qualitative, RnD)

Gambar Beranda Jurnal

Informasi

 

Call For Paper: VYGOTSKY: Jurnal Pendidikan Matematika & Matematika

 

Assalamualaikum Wr. Wb.

VYGOTSKY: Jurnal Pendidikan Matematika dan Matematika Program Studi Pendidikan Matematika Universitas Islam Lamongan dapat diakses melalui link http://jurnalpendidikan.unisla.ac.id/index.php/VoJ
Silahkan dikunjungi dan didownload artikel yang telah terbit sebagai referensi di bidang pendidikan matematika dan matematika.

Kami juga mengundang bapak/ibu yg mempunyai artikel di bidang pendidikan matematika dan matematika untuk submit serta diterbitkan di Volume 2 Nomor 2, pada bulan Agustus 2020.

Terimakasih
Wassalamu'alaikum Wr. Wb.

 

 
Dikirimkan: 2020-02-25
 
Lebih banyak informasi...

Vol 2, No 1 (2020): VYGOTSKY: Jurnal Pendidikan Matematika dan Matematika

Daftar Isi

 
PDF
i - ii

Artikel

Fitrianingrum Fitrianingrum, Mochammad Abdul Basir
PDF
1-11
Nunuy Nurkaeti, Vira Pratiwi, Fara Diba Catur Putri
PDF
12-22
Vira Pratiwi, Nunuy Nurketi, Faradiba Catur Putri
PDF
23-32
Herizal Herizal
PDF
33-42
Ria Fibriana Sari, I Ketut Budayasa, Agung Lukito
PDF
43-53
Dian Kristanti
PDF
54-65